12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bu Aralar Aldıklarım, İndirimler ve Kararlar

Geçen haftalarda ufak ufak bir sürü alışveriş yapmış ama hiçbirini burada yazamamıştım. Şimdi Anneler Günü indiriminden aldıklarımı da ekleyip büyük bir alışveriş yazısı hazırlayayım dedim. Bir yandan da bu alışveriş yazılarının hepimizi tüketime özendirdiğini de düşünüyorum. Nedense en çok okunan yazılar hep alışveriş yazıları. Bundan sonra alışveriş yazısı yazmamaya karar verdim. İnternet alışverişlerimi tecrübe paylaşımı için yazacağım. Çok heyecanlandığım, ilginç bir ürün olursa da yazabilirim. Bunun dışında bu son alışveriş yazım :)

Bu hafta sonu aldıklarımla başlıyorum:


* Nesti Dante güllü sabun: İşte fuzuli bir harcama. Uzun zamandır gelip gidip bakıyordum sonunda aldım. Fotoğrafını çekemeden anneme beğendiğini almasını söyledim o da ortanca sabunu seçti. Fiyatı 29,75 TL. (Gratis)

* Listerine Total Care Zero: ''Daha Hafif Tat'' beni tavladı. Fiyatı 11,95 TL (Rossman)

* Montagne Jeunesse maskeler: Bunları indirimde sanarak aldım meğerse değilmiş. Umarım güzeldir. Tanesinin fiyatı 3,90 (Watsons)

* Flormar oje: Ten rengi ojem yoktu ve rengini çok beğendiğim için aldım. Yalnız memnun kalmadım, zaten Flormar'ı çok sevdiğimi söyleyemem. Fiyatı 1,95 TL (Rossmann)


* Veet Sir Ağda Bantları: Bu 'naturals' yeni çıkmış. Veet'ten çok memnun olduğum ve evdekiler de bittiği için aldım. Bacak fiyatı 9,50 TL (Gratis), yüz  fiyatı 19,99 TL (Watsons)

* Nivea Siyah Nokta Temizleme Bandı: Arayıp bulamamış, yerine uyduruk bir şeyler almıştım. Bu iyi oldu. Fiyatı 9,75 TL (Watsons)

* Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleyicisi: Elimde çift fazlı temizleyiciler var ama pek memnun değilim, belki de  süt daha iyi gelir diyerek aldım. Fiyatı 8,90 TL (Gratis)

* Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Fiyat/performans oranını iyi bulduğum için aldım. Evdeki şişenin dörtte biri kalmıştı. Fiyatı 11,39 TL (Watsons)


* Koteksler ve diğerleri: İndirimde almayı en sevdiğim şey. Bozulmuyor, mutlaka kullanılıyor ve zaten her zaman yedek bulundurulması gerekiyor. Şu an evde 150'den fazla ped var :D Çok uzun süre başka bir şey almama gerek yok, yılbaşı indiriminde görüşürüz. Kotex Secret hediyeli fiyatı 6,25 TL (Gratis), Kotex Secret fiyatı 4,99 TL (Rossmann), Facelle fiyatı 1,95 TL (Rossmann), Orkid Infinity Gece 4,90 TL (Gratis), Kotex Ligthdays fiyatı 3,55 TL (Gratis)

* Maybelline Colour Tattoo Far (Gold Pink): Göz kapaklarım yağlı olduğu için farlar bende çok kalıcı olmuyor. Ben de baz kullanmayı sevmiyorum. Bu da krem-jel formunda olduğu için iyice yağlandırır sanıyordum ama bir blogda nemlendirilmiş göz kapağında daha iyi durduğunu okuyunca hemen aldım. Birkaç kez de kullandım, hiç fena değil. Fiyatı 9,49 TL (Watsons)


* Yardley London Peony EDT: Hep görüp merak ediyordum, tester da olmadığı için etiket fiyatını verip alamıyordum. %50 indirim olunca önce Lily of the Valley (müge) olanını aldım. Şişenin içinde çay yaprağı gibi küçük siyah bir şey yüzüyordu. Kokusu da fazla basitti. Değiştirip bunu aldım. Yine sade bir çiçek (şakayık) kokusu ama biraz daha katmanlı. Fiyatı 14,35 TL (Gratis)

Şimdi de geçen haftalarda aldıklarım:


* For Your Beauty saç fırçası: Ucuz pratik bir şey, yolculukta ofiste filan işte… Bu alışverişin fişini atmışım. Fiyatı hatırladığım kadarıyla yazacağım. Fiyatı 4,75 TL (Rossmann)

* NYX Dudak Kalemi: The Balm Mia Moore ruju böylece daha kolay uygulayabileceğim. Fiyatı 7,50 TL (Douglas)

* Rival de Loop Dudak Kalemi: Ben göz kalemi olarak kullanıyorum, aydınlayıcı niyetine. Fiyatı 4 TL (Rossmann)

* NYX Dudak Kalemi: Hem dudak hem de göz kalemi olarak kullanıyorum, aynı anda değil tabi :) Fiyatı  10,25 TL (Rossmann)



* Vaseline Aloe Fresh Vücut Losyonu: Geçenlerde bitirmiştim, çok seviyorum bu losyonu. Yorumlarımı burada yazdım. Fiyatı 3,95 TL (Gratis)

* Benri sabun: Dekoratif sabunları seviyorum. Sırf sevimli diye aldım. Fiyatı 4,95 TL (Gratis)

* Softem Tatlı Bağdem Yağı: Rimeli temizlerken pamukta kirpikler görüyordum. Maskara ve temizleyici değiştirdim durum aynı. Şimdi de bu yağı akşamları kirpiklerime sürüyorum. Belki daydası olur. Fiyatı 3,70 TL (Bim)


* Real Techniques Blush Brush: Uzun süredir almak istiyordum çünkü şu an çöpte olan fırçalarım keçeleşmişti ve kokuyordu. Sonunda indirimli görünce hemen aldım. Beklentimi pek karşılamadı, alışamadım. Bilmiyorum. Fiyatı 27,16 TL (Rossman)

*Ecotools 6'lı Göz Seti: Göz fırçam da aynı durumdaydı. Bu setteki fırçaların hepsinin işe yarayacağını düşünerek aldım. Bunlardan memnunum. Fiyatı 28 TL (Rossmann)

* Urban Care Naturals Trea Tree Oil Şampuan: Yağlı ve kepekli saçlar içinmiş. Beni tarif ediyor diyerek aldım. Zaten bir süredir arıyor ama bulamıyordum. Hem de indirimliydi. Fiyatı 12,75 TL (Rossmann)

8 yorum:

  1. Urban Care Naturals Trea Tree Oil Şampuanı ben de almak istiyorum.

    Aldıklarını keyifle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Bir yorumda bu şampuanın saçları sertleştirdiğinden bahsetmişler ama ben henüz denemedim. Umarım güzel çıkar :)

      Sil
  2. hepsini güle güle kullan tatlim :) Ayrica sadece alisveris yazilari degil, genelde toplum fazla tüketime herzaman özendiriyor insani, hepimiz birbirimizi yani herseyi yigiyoruz eve gereksede gerekmesede ;) Bunu daha önce cok yasadigim icin herseyimi minimuma indirmeye calisiyorum sürekli, fazla ürün beni cok bunaltiyor zaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Ben de hoşlanmıyorum çok üründen ve sürekli indirim denerek ürün satılmaya çalışılıyor. İki buçuk ay sonra bayram var ve yine hiçbir ürün bitmeden yine indirim olacak. Artık almak, alışveriş yazısı okumak ve alışveriş yapmak istemiyorum. Dolaplarımı boş görürsem daha büyük bir mutluluk yaşayacağım, ki öyle büyü bir stoğum da yok.

      Sil
  3. Çok güzel şeyler almışsın, softemin kayısı yağını severek kullanuyorum bende.

    Güle güle kullan sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Gratis'te satılanlara göre daha uygun fiyatlı ve içeriği aynı. Umarım işe yarar da gönül rahatlığıyla rimel kullanabilirim :)

      Sil
  4. Yazılarınız çok güzel.
    Tüketime özendirmiyor bence, bilgilendiriyor ve bilinçli alışveriş yapmamı sağlıyor.
    Lütfen alışveriş yazılarına devam edin.

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Serpil! Valla internet alışverişlerim dışındakileri yazmıyorum ve daha az alışveriş yapıyorum :) En azından beni tüketime özendiriyormuş. Artık bilinçlenmeyi ürün incelemelerine bırakacağız.

      Sil