10 Nisan 2014 Perşembe

Purederm Botanical Choice Oxygenerating Buble Mask (Şeftali)



Şu sıralar bloglarda çok gördüğüm bir maskeden bahsedeceğim: Purederm Botanical Choice Oxygenerating Bubble Mask (Köpük Maskesi). Ben bu maskenin morlu bir çeşidi daha var, onun neli olduğunu unuttum. Benim kullandığım şeftali ve mango özlü olanıydı.

Bu maske konusunda herkesin birleştiği bir nokta varsa o da eğlenceli olduğu. Ben bu olumlu özelliğine bir de pratik olmasını ekleyeyim. Paketin içinden çıkan beyaz jeli kuru cildinize sürüyorsunuz, havayla temas eden jel köpürmeye başlıyor. Bir dakika tamamen köpürmesini bekledikten sonra masaj yaparak biraz yedirip sonra suyla duruluyorsunuz. Hem jelin kendi kendine köpürmesi ve şekerli sakıza benzeyen kokusu çok eğlenceli hem de sadece bir dakika bekleyip durulamak diğer maskelere oranla büyük kolaylık. 

Önce jel vardı...
… ve sonra hava köpüğü yarattı.
Bir pakette iki küçük bölmede iki kullanımlık 3,5'er ml.lik maske var. İlk maskeyi geçen hafta kullanmıştım, ikinciyi de az önce uyguladım. Etkisi bende sadece aydınlatma şeklinde oldu. Duştan sonra temizleme jeli ve peeling üstüne kullandığımdan mı bilmem fazladan bir temizleme etkisi fark etmedim. Pürüzsüzleştirme veya yumuşatma etkisi de olmadı. Aydınlatma etkisi ise kısa süreli. Ertesi gün etkisi tamamen geçmiş oluyor. Kısacası maskenin sonucundan etkilendiğimi söyleyemeyeceğim.

Hassas, zedelenmiş, akneli ciltleri tahriş edebilir. İçeriği pek doğal değil, phonoxyethanol, parfüm var. Ben şuradaki yazımda anlattığım gibi indirimli olarak Gratis'ten aldım. Zaten uygun fiyatlı, indirimde çok komik bir fiyat oluyor. Yine de yakın zamanda tekrar alacağımı sanmıyorum. Diğer maskeleri denemeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder